In 1965 hebben enkele jeugdige bewoners uit buurtschap Aarle het initiatief genomen om een buurtvereniging op te richten.

AORZEL was en is nog steeds een hechte gemeenschap, waar sociale controle en buurthulp heel normaal is gebleven, waar alle lief en leed nog altijd wordt gedeeld en waar het gezamenlijk flink feesten niet verleerd is.

Klik op foto voor video

Buurtgenoten, jong en oud, vastgelegd tijdens de vele activiteiten in de tent of op het sportveld.

Door de jaren heen zijn er tijdens diverse buurtactiviteiten veel foto's van de buurtleden gemaakt. Een compilatie is hier te zien.

Klik op foto voor video

Tijdens de buurtdag 2015 werden er in de midddag "ouderwets" leuke spellen gespeeld op het voetbalveld naast het buurthuis.

In de avond werd nadat de honger gestild was een gezellige "buurt"avond gehouden.

Klik op foto voor video

De “feesttent” in Aarle was in de jaren ’70 en ’80 een begrip in de wijde omtrek.

Zeven dagen lang was de tent iedere avond vol. Er was een kwisavond, een songfestival, een wijnavond en optredens van De Golden Earring, BZN, Anita Meyer, Albert West etc.

Zie hoe mooi het was al die jaren.

Klik op foto voor video

De jaarlijkse H.Mis bij de St.Annakapel wordt rond de tijd van de naamdag van St.Annna (26juli) gehouden.

Bijgaand een viering van deze H. Mis.

klik op foto voor video

Helikoptervlucht-over-Aarle--1.jpg

In vogelvlucht over een gedeelte van Aarle geeft een mooi beeld van bovenaf hoe de huizen, bedrijven en grondgebieden eruit zien.

Klik op foto voor video

Beelden van boerderijen, huizen en vele mooie plekjes in onze buurtschap Aarle en directe omgeving.

Mede mogelijk gemaakt door:

Plameco Plafonds
Laat eens zien